SOLUTIE EXTERNALIZARE IT

NOI PUTEM REDUCE COSTURILE COMPANIEI DVS.

Suntem departamentul tau IT, disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, 365 zile pe an. Externalizarea IT-ului catre o companie de IT reprezinta atat o scadere eficienta a costurilor de IT cat si economisirea timpului, fapt ce va va permite sa va concentrati mai bine pe activitatea dumneavoastra de baza.

Ca parte a serviciului nostru, o echipa va vizita in mod regulat sediul companiei pentru a inspecta sistemele dumneavoastra.

Server-ul de configurare IT va fi monitorizat de catre noi 24/7/365. In cazul in care apar probleme, vom incerca prima data sa va ajuta prin telefon sau prin utilizarea instrumentelor noastre de la distanta. Daca problema nu poate fi rezolvata de la distanta, noi vom veni la sediul dumneavoastra, la un moment prestabilit (de obicei in termen de 2-4 ore de lucru) sa efectuam lucrarile de reparatii necesare. O inregistrare lunara este trimisa pentru a va lista lucrarile de intretinere IT, ce au fost efectuate in perioada respectiva.

Oxygen IT detine Servere Pro-active de monitorizare si alertare. In plus fata de raportarea performantelor globale, trimitem alerte pro-active pentru a oferi avertizare timpurie sistemului de esecuri si potentiale probleme de utilizare a resurselor.

Solutii de Suport Pro-activ 
Vizam supravegherea prioritara in gestionarea proactiva a serverelor si statiilor de lucru / laptop-uri. 
Masurile noastre proactive de sprijin includ:
• Server de suport cu intretinere automata si manuala pentru pc-uri;
• Asset de urmarire;
• Patch si Managementul Securitatii.

Suport Re-activ 
La Oxygen IT, ne-am cladit echipe care se specializeaza in cererile de suport de la distanta si la sediu firmei dumneavoastra, acestea vizand:
• Servere Re-Active, statii de lucru si suportul mobil;
• Back-up pt. activitatea curenta;
• Supravegherea permanenta a desfasurarii resurselor IT in cadrul companiei dvs.

Controlul Calitatii
Departamentul de Control al calitatii serviciilor Oxygen IT supervizeaza urmatoarele domenii:
• Experienta clientilor;
• Documentatia site-ului;
• Schimbarea de management;
• Verificarea calitatii ticketelor si revizuirea lor.

Outsourcing pentru companii straine
Costurile inca reduse din Romania fac foarte profitabila pentru companiile din afara Romaniei externalizarea  IT  sau doar la nivel de helpdesk.
Oxygen IT poate oferi astfel de externalizare pentru companiile din Europa si America de Nord.

NU AI GASIT CE CAUTAI?

poti sa contactezi serviciul clienti pentru suport

031.4100.601