Ai nEVOIE DE AJUTOR? CITESTE FAQ

Faq

In aceasta pagina gasiti intrebarile frecvente puse de potentialii clienti Oxygen IT. Incercam prin raspunsurile de mai jos sa acoperim o parte din eventualele nelamuriri. Pentru orice problema legata de activitatea noastra si modul nostru de lucru ne puteti gasi sunand la tel 031.4100.601.

Care este programul de lucru?

 

Program de lucru normal Oxygen IT: 
luni - vineri: 09:00 - 18:00
In cazul anumitor contracte programul de lucru se adapteaza cerintelor acestora.

Unde ne desfasuram activitatea?

 

Oxygen IT isi desfasoara activitatea in Bucuresti. Pentru a ne contacta consultati paginaCONTACT

Ce reprezinta si care sunt avantajele externalizarii it?

 

Outsourcing (externalizare) reprezinta colaborarea cu o alta companie care poate asigura functiile care in mod normal ar fi fost desfasurate in cadrul unei companii care beneficiaza de un departament IT .
    
     Daca optati pentru externalizare, compania dumneavoastra va beneficia de:

  • Reducerea costurilor prin obtinerea celor mai bune contracte pentru firma dumneavoastra in functie de nevoile IT specifice;
  • Folosirea expertizei profesionistilor in domeniul dumneavoastra;
  • Consultanta si implementarea solutiilor software pentru a putea fi mereu cu un pas inainte, folosind cele mai moderne tehnologii.

Care sunt avantajele de a lucra cu Oxygen IT?

 
  • Veti economisi sume considerabile lunar datorita externalizarii serviciilor de IT;
  • Ofertele de service se adapteaza necesitatilor dumneavoastra;
  • Echipamentele dumneavoastra sunt mentinute permanent intr-o stare buna de functionare;
  • Interventii rapide pentru incidente critice (de la 2 la 4 ore) de la primirea sesizarii;
  • Asistenta tehnica prin e-mail, web si telefonica, precum si asistenta de la distanta cu ajutorul unor programe speciale.

NU AI GASIT CE CAUTAI?

poti sa contactezi serviciul clienti pentru suport

031.4100.601